TRIXIE Játék Dog Activity Flip Csont Forma 32x18cm (32002) - delfinbuvar

TRIXIE Játék Dog Activity Flip Csont Forma 32x18cm (32002) - delfinbuvar

3 479 Ft
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

TRIXIE Játék Dog Activity Flip Csont Forma 32x18cm (32002) - delfinbuvar

3 479 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
delfinbuvar.hu
Termékleírás
pepita.hu-v2 Export Ár Szorzó 1,18

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Trixie Játék Dog Activity Flip Csont Forma 32x18cm

"Flip Bone" - csont alakú játékélmény A "Flip Bone" egy csont alakú stratégiai játék kutyáknak. A játéktábla mindkét oldala mélyedéseket és csúszófedelet tartalmaz, a közepén pedig két kúp található. A mélyedéseket megtöltheti tetszés szerinti nassolnivalókkal, vagy kedvence szárazeledelével, amit aztán mancsokkal vagy szimatolással kell előkeresni. A nehézségi fok növelése érdekében a kúpokat a fedők közé helyezhetjük és itt is elrejthetünk egy finomságot. A kutyájának meg kell értenie, hogy a fedők mozgatása előtt a kúpokat el kell távolítani. A játék mosogatógépben is mosható. Általános információ 1. Ez a játék egy közös tevékenységet nyújt kutya és gazdája számára. Ne engedje kutyáját felügyelet nélkül játszani. 2. Olyan helyre helyezze a játékot, ahol a kutyája szabadon szaladgálhat körülötte és megtalálhatja az optimális játékpozíciót. 3. Válasszon nyugodt légkört az edzéshez, és egyszerre csak egy kutyával eddzen. 4. Legkorábban 1 órával az étkezés után kezdje el az edzést. Alternatív megoldásként használhatja a normál száraz eledelt is. 5. Fontos, hogy kutyája tisztességesen megtapasztalja a sikert, már rögtön a játék elkezdése után, mert valamit összekötnie kell pozitív a játékkal, hogy motivált maradjon. Amikor elindítja a tréningen, még a próbálkozásért is dicsérheti és jutalmazhatja kutyáját. Miután a kutyája megértette, hogy ez egy "etetőjáték", jól fog szórakozni, ha megtalálja a jutalmat. 6. Hogy felkeltse kutyájának érdeklődését a játék iránt, az elején a jelenlétében töltse meg finomságokkal a táblát. A következő szintnél emelheti a nehézséget úgy, hogy a kutya távollétében tölti meg a táblát. 7. Mindig kezdje a játékot kezdőszóval (pl. "keresd") és miután a kutyája megtalálta az összes finomságot, fejezze be egy másik vezényszóval (pl. "vége"). Miután kutyája engedelmeskedett a vezényszónak és abbahagyta a keresést, jutalmazza meg egy utolsó csemegével, hogy legyen mindig csendes és pozitív vége a játéknak. 8. Abban az esetben, ha kutyája több próbálkozás után sem ér el részcélt, segítsen neki, vagy ismételjenek meg egy olyan feladatot, amelyet jól ismer és eddzen kisebb lépésekben. Próbálja motiválni őt dicsérettel és simogatással. Soha ne legyen szidás vagy büntetés. 9. Edzés rövid egységekben (max. 10 perc) és kis célokkal Ismételje az edzéseket többször a nap folyamán, hogy több apró sikert érjen el és megakadályozza a kutya túlterhelését. Fontos megjegyzés: Ennél a játéknál nincs "jó", vagy "rossz". Minden kutya egyéniség és a lényeg, hogy megtalálja a maga módján a sikert. Hagyja a kutyájára, hogy eldöntse, hogy a pofáját, vagy a mancsát szeretné-e használni, illetve tolja, vagy húzza elemeket és olyan sorrendben, amilyenben csak ő akarja. Ezek az utasítások csak a javaslatok arra hogyan kell edzeni egyszerűen és ésszerű módon, hogy sikereket érjenek el. Mindig vegye figyelembe a következőket: NE engedje kutyájának, hogy elvigyen, vagy megsemmisítsen egy játékalkatrészt (ez gyakran a frusztráció és/vagy túlzott kereslet jele lehet). Sok szórakozást és sok sikert a kutyájával! Kiképzés Kérjük, egymás után hajtson végre minden feladatot. Csak akkor emelje a nehézségi szint, amikor a kutyája meg tudja csinálni az utolsó feladatot anélkül, hogy problémát okozna neki és még mindig figyel a játékra, minden sikeres akció után dicsérje meg őt. Kezdődhet a képzés Szoktassa hozzá a kutyáját a játék különböző elemeihez fokozatosan. Javasoljuk, hogy néhány napig tartson a játék megismertetése és egy képzés alatt csak egy új elemet alkalmazzanak, amíg a képzés teljesen menni fog. l. A csúszkák: a. A bemélyedéseket kutyája jelenlétében töltse fel finomságokkal és csak félig zárja be őket. Így a kutyája könnyebben megtalálhatja azokat és gyorsan sikert érhet el. b. Adjon start jelet, „keresd. Ezután a kutyája megpróbálja megszerezni a finomságokat. Nehézségek esetén segíthet az indulásban: mutassa meg kutyájának, hogyan mozgassa a csúszkákat. c. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg kutyája világosan megérti hogyan tolja félre a csúszkákat a jutalom megszerzéséhez. d. A kitöltött mélyedéseket egyre jobban fedje le a csúszkákkal. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg a kutya teljesen el nem tudja tolni a zárt fedelet. 2. A kúpok: a. Kezdetben csak egy kúppal eddzen. Helyezzen a bemélyedésbe finomságot és helyezzen rá egy kúpot. Emelje fel a kúpot és mutassa meg a kutyájának, hogy mi van alatta. Adjon egy indító jelet, mint pl. 'keresd'. Most a kutyának fel kell emelnie a kúpot, hogy megszerezze a jutalmat. b. Addig ismételje ezt a gyakorlatot, amíg a kutyája gond nélkül fel tudja emelni a kúpot és megszerzi a jutalmat. Most hívja ki a kutyáját két kúppal. 3. Az elemek kombinálása: Miután a kutyája megtanulta, hogy a kúpokat belefoglalja a játékba, növelheti a nehézségi szintet. Helyezze el a kúpokat a csúszka melletti mélyedésekbe és a csúszkák alá rejtsen csemegét. Kutyájának meg kell értenie, hogy előbb mozgatnia kell a kúpokat, hogy aztán mozgatni tudja a csúszkákat.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.